آموزش طراحی لباس زنانه
نوشته شده توسط : مد روز

 آموزش طراحی لباس زنانه

طراحی لباس های شب زنانه نیز تقسیم بندی های لباس راحتی و جلسی و رسمی را دارد. در این بخش لباس های مجلسی دارای اهمیت زیادی در طراحی و دوخت دارند. هنرجویان در این دوره مهارت هایی برای طراحی لباس های جدید شب و مهمانی را پیدا خواهند کرد. لباس های شب و مجلسی دارای برش ها و الگو های بسیار ظریف خواهند بود که در آکادمی هنر پارش اساتید تلاش دارند که هنرجویان با یادگیری نکات ریز این مباحث به طراحی لباس شب بپردازد. در طراحی لباس شب هنرجویان به تمرین طراحی تزیینات و دوخت های تزیننی آن نیز می پردازند.

آموزش طراحی لباس زنانه

  لباس های دخترانه نیز خود تقسیم بندی هایی همانند لباس های زنان دارد. در این دوره به هنرجویان آموزش های لازم برای شناخت روحیات و فرهنگ جامعه دخترانه  داده خواهد شد و با توجه به سن نوجوانی و جوانی به طراحی لباس هایی با سلیقه های آنان می پردازند.

  در دوره طراحی لباس زنانه، طراحی لباس زیر زنانه نیز مطرح است. لباس هی زیر زنانه نیز دارای طراحی های خاص می باشند . لباس های زیر به دلیل ارتباط نزدیک تر با بدن نیاز به طراحی های مناسبی دارند تا در عین حال که زیبایی دارند دارای راحتی نیز باشند.

  در تمامی این دوره هنرجویان با پارچه ها و طرح های مناسب برای زنان آشنا شده و بر اساس کاربرد با در نظر گرفتن نوع پارچه چه از لحاظ جنس و بافت و رنگ به طراحی برای اندام مورد نظر می پردازند. مثلا هنرجویان آموزش می بینند که برای زنی با اندام کوتاه و لاغر از چه پارچه و با چه طرحی استفاده کند که اندام به صورت کشیده تر دیده شود.

ترفندهایی را که لباس و نوع بافت و طرح پارچه که به بهتر دیده شدن اندام کمک می کند، هنرجویان باید فرا گرفته و متناسب با آن به طراحی لباس های زنانه بپردازند.





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: